جستجو در سایت
دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

ارتباط با دبیرخانه کنفرانس

 

ceci

آدرس صفحه اینستاگرام:

2st.ceci2021

 

آدرس دبیرخانه :

مشهد مقدس؛ بلوار امام خمینی (ره)

کوچه 60 - پلاک 172 - واحد همکف

 

تلفن دبیرخانه :

05138820210
زمان پاسخگویی : 
ساعات اداری

 

تلفن همراه :

09050244532
(تماس-پیامک-واتساپ)
 
  

ايميل همايش :

Info@tadbir-ceci.ir

پوستر همایش
Poster
اخبار سایت

پژوهشگران عزیز

 

با توجه به استقبال شما عزیزان از این همایش و محدود بودن ظرفیت سالن،

امکان ثبت نام حضوری در همایش به پایان رسیده است.

 

شما میتوانید فقط ثبت نام غیرحضوری داشته باشید.

 

لازم بذکر است گواهینامه مقالات برای افراد حضوری و غیر حضوری

تفاوتی نداشته و یکسان می باشد.

1400/07/15 بیشتر بدانید ...

پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی

 

احتراما به استحضار میرساند، با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان و مصوبه جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس، تاریخ برگزاری کنفرانس ، تا 30 مهرماه تمدید شد.

 

لطفا مقالات خود را تا تاریخ اعلام شده ارسال کنید و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: سه شنبه/ 27 مهرماه 1400

 

آخرین مهلت ثبت نام و واریز هزینه ها: سه شنبه/ 27 مهر ماه 1400

 

برگزاری همایش: جمعه/ 30 مهر ماه 1400

 

 

پژوهشگرانی که نیاز به گواهینامه مقالات خود دارند، درخواست خود را از طریق واتساپ برای شماره  09050244532  ارسال نمایند و تا 24 ساعت بعد گواهینامه موقت مقالات برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

لطفا تمدید مهلت کنفرانس را به سایر دوستان و همکاران خود اطلاع رسانی کنید.

 

آدرس صفحه اینستاگرام کنفرانس   2st.ceci2021@

 

1400/07/04 بیشتر بدانید ...

نتیجه داوری مقالات تا 24 ساعت

 

پژوهشگران محترم

 

بر اساس آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش و با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس، مقرر شده تا نتیجه داوری مقالات شما حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت مقاله توسط دبیرخانه در پنل کاربری، مشخص شود. همچنین اطلاع رسانی توسط ایمیل نیز انجام خواهد شد.

 

 

دبیرخانه این همایش از شما پژوهشگر و محقق عزیز تقاضا دارد، سایرین را نیز از این کنفرانس مطلع کنید.

1400/06/26 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگرانی که پس از تایید و پذیرش مقاله توسط دبیرخانه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند خدمات ذیل را دریافت خواهند کرد:

 

 

1) گواهینامه پذیرش مقاله همراه با هولوگرام و کد اصالت

2) اعطای گواهینامه عضویت افتخاری در کمیته علمی کنفرانس به مقالات برتر

3) ثبت مقاله در پایگاه های علمی و کنسرسیوم محتوای ملی

4) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی سیویلیکا (بزرگترین بانک مقالات فارسی جهان)

5) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی

6) ارائه و انتشار مقاله در پایگاه علمی ایران داک

5) کتاب الکترونیک مجموعه تمامی مقالات همایش

6) کارت هدیه جهت دانلود رایگان مقالات از پایگاه علمی سیویلیکا

7) ارسال رایگان بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول

8) ارسال مقالات برتر به ژورنال های معتبر داخلی و خارجی (ISI - ISC)

9) تخفیف 30% ثبت نام برای پژوهشگرانی که در دوره اول کنفرانس حضور داشته یا مقاله ای ارسال کرده بودند.  

1400/06/10 بیشتر بدانید ...

صدور گواهینامه حضور و شرکت در کنفرانس/عضویت در کمیته علمی/عضویت در کمیته داوران

 

طبق مصوبه اخیر شورای سیاستگذاری همایش و پیرو درخواست های شما عزیزان، کسانی که بدون مقاله قصد شرکت در کنفرانس را دارند، این شرایط فراهم شده تا از مزایای غیرحضوری کنفرانس بهره ببرند.

 

لذا تمامی دانشجویان، کارمندان و محققان می توانند درخواست صدور گواهینامه حضور و مشارکت در کنفرانس ، گواهینامه عضویت در کمیته علمی کنفرانس و گواهینامه عضویت در کمیته داوران کنفرانس را برای دبیرخانه از طریق واتساپ برای شماره ذیل ارسال کنند.

 

گواهینامه رسمی و معتبر ایشان بعد از برگزاری همایش همزمان با ارسال گواهینامه های کنفرانس، صادر و فرستاده خواهد شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه ارتباط برقرار کنید 

09050244532

05138820210

1400/05/28 بیشتر بدانید ...

 

به کلیه پژوهشگران عزیز میرساند که بر طبق تفاهم نامه امضا شده با دبیرخانه کنفرانس و چند سایت و پایگاه معتبر علمی  و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت و پایگاه های ذیل،  نمایه و منتشر خواهد شد.

 

سایت و پایگاه سیویلیکا

سایت و پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی

سایت و پایگاه ایران داک

1400/05/20 بیشتر بدانید ...

حداکثر زمان داوری مقالات 2 تا 4 روز است. پژوهشگرانی که نیاز به داوری زودهنگام مقالات دارند، کد مقاله خود را از طریق واتساپ و یا پیامک برای شماره 09050244532 ، دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. نتیجه داوری زودهنگام تا 24 ساعت مشخص می شود.

 

با توجه به ترافیک و استقبال شما پژوهشگران عزیز، چنانچه از تاریخ ارسال مقاله شما بیش از 4 روز گذشت و نتیجه داوری مشخص نشد، در اسرع وقت کد مقاله خود و درخواست نتیجه داوری را برای شماره دبیرخانه (09050244532) از طریق واتساپ ارسال کنید.

 

پس از ثبت مقاله شما در سامانه به آن یک کد اختصاص داده‌ می شود و در پورتال مدیریت کنفرانس قرار می گیرد. سپس از طریق دبیرخانه، هر یک از مقالات به 2 تا 3 داور متخصص در آن زمینه ارسال می شود. پس از اعلام نتیجه داوری توسط کمیته داوران، نتیجه داوری در کنترل پنل شما، منو "وضعیت مقالات" نمایش داده خواهد شد و همچنین یک ایمیل از نتیجه داوری نیز دریافت خواهید کرد.

 

 

1400/05/10 بیشتر بدانید ...

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر و جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی از الزامات تهیه و ارسال آثار علمی پژوهشی می باشد.
 لذا در زمینه تهیه و ارسال مقالات و یافته های علمی، رعایت اصول اخلاقی در ارائه رفرنس و مراجع در بخش هایی که از دستاوردهای علمی و اجرایی دیگر پژوهشگران استفاده شده، الزامی و موجب پربار ترشدن کار علمی نیز خواهد شد.
 
دبیران ومسئولین علمی و اجرایی کنفرانس ...
 

1400/04/30 بیشتر بدانید ...

 

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری همایش تصویب و به دبیرخانه همایش ابلاغ شده است.

 

 

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی PhD و با  سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری افتخاری و داوطلبانه به عنوان کمیته علمی و داور مقالات همایش می باشند، دعوت به عمل می آید که اطلاعات خود را در سامانه داوران ثبت کنند.

 

لازم به توضیح است پژوهشگرانی که داوری مقاله انجام داده باشند، گواهینامه داوری مقالات بصورت رایگان برای ایشان ارسال خواهد شد و کسانی که داوری مقاله نداشته باشند، می توانند با پرداخت 70.000 تومان گواهینامه داوری همایش به همراه کتابچه الکترونیک مقالات و کارت هدیه سیویلیکا را دریافت کنند.

 

1400/04/20 بیشتر بدانید ...

 
 
ceci  

 

 خداوند را شاکریم که پس از برگزاری موفق 

نخستین کنفرانس تدبیر علوم کامپیوتر، مهندسی برق، ارتباطات

و فناوری اطلاعات ایران در جهان اسلام

در خردادماه 1398 با مشارکت بیش از 180 نفر از پژوهشگران، محققان، اساتید، صاحب نظران، دانشمندان و دانشجویان داخلی و محققانی از کشورهای عراق ، پاکستان، هندوستان ، آذربایجان، سوریه، آلبانی و هنگ کنگ در شهر  مشهد و در محل سالن اجتماعات بزرگمهر قاینی، بر آن شدیم تا دوره دوم این کنفرانس را در راستای شعار سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" برگزار کنیم تا ما هم گامی هرچند کوچک در تحقق این شعار که توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است، برداریم، ان شاءالله.

 

با یاری خداوند و با همت و یاری مسئولین و با همکاری مراکز علمی و اداری کشور و همچنین حمایت های بی دریغ پژوهشگران عزیز؛ 

 

دومین کنفرانس تدبیر علوم کامپیوتر، مهندسی برق، ارتباطات

و فناوری اطلاعات ایران در جهان اسلام

  

 در تاریخ 8 مهرماه 1400

در  تـــــــــــــهران

ceci 

برگزار خواهد شد.

 

 این کنفرانس سعی دارد تا با جذب نیروهای جوان، نخبه و با انگیزه در کنار افراد با تجربه گامی در راستای تحقق اهداف و کمک به توسعه تکنولوژی در کشور بردارد.

 

بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید، محققان، پژوهشگران و کارمندان دستگاه های اداری و اجرایی در کلیه مقاطع از دیپلم تا دکتری تخصصی دعوت میشود تا  ما را در بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند.

 

شما میتوانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

این همایش در رشته های ذیل پذیرای مقالات شما خواهد بود:

 

  1. مهندسی کامپیوتر
  2. معماری کامپیوتر
  3. مهندسی نرم افزار
  4. مهندسی سخت افزار
  5. شبکه های دیجیتالی
  6. شبکه های کامپیوتری
  7. هوش مصنوعی
  8. مهندسی برق
  9. اکترونیک
  10. بیوالکترونیک
  11. الکتروتکنیک
  12. سیستم های الکترونیک
  13. برق-قدرت
  14. برق-مخابرات
  15. برق-کنترل
  16. مخابرات
  17. مخابرات-سیستم
  18. مخابرات-میدان و موج
  19. مخابرات-رمز
  20. فناوری اطلاعات
  21. ارتباطات
  22. مهندسی پزشکی
  23. امنیت
  24. فضای مجازی
  25. و ...

1400/03/30 بیشتر بدانید ...

پیام دبیر علمی همایش

ارائه ايده هاي علمي و تجاري سازي اين ايده ها در چارچوب دومین کنفرانس تدبیر علوم کامپیوتر، مهندسی برق، ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در جهان اسلام مي تواند بستري براي حركت و تحول در مباني علمي و فني توليد ايجاد نمايد كه داراي ماموريت و چشم انداز هدفمند مي باشد.

پیشرفت‏‌های سریع و چشم‌گیر در این مباحث و ورود گسترده‌‏ی کامپیوتر به زندگی روزمره‌‏ی انسان مباحث نظری جدیدی را به مسایل اصلی علوم کامپیوتر اضافه کرده‏‌است. به‏‌عنوان نمونه گسترش اینترنت و شبکه‏‌های اجتماعی، نظریه‌ی گراف را، که قابلیت زیادی برای مدل‏سازی این شبکه‏‌ها دارد ، تبدیل به شاخه‌‏ای مهم در ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر کرده‌‏است. از دیگر شاخه‏‌های مهم علوم کامپیوتر می‌توان به هوش مصنوعی و علاقه‌‏ی انسان به طراحی و ساخت موجودات هوشمند اشاره کرد.

علوم کامپیوتردر علوم دیگر نیز تاثیر گسترده‌‏ای داشته‌است. شبیه‌سازی پدیده‏‌های فیزیکی و فیزیک محاسباتی، استفاده‌ی وسیع از روبوت‌ها در تحقیقات فضایی و دیگر محیط‌هایی که انسان قادر به فعالیت در آن نیست، تشخیص بیماری‌ها به کمک دستگاه‌ها و الگوریتم‌های کامپیوتری و … نمونه‏‌هایی از این تاثیر می‌‏باشند.

این کنفرانس در اهداف خود بر بر جنبه هاي بنيادي، کاربردي، راهبردي، توسعه اي و نيز آموزشي است که از مزاياي خاص در سطح کشور برخوردار است، تاکید دارد.

در این راه ما دست تمام صاحب نظران ، متخصصین و اساتید را به گرمی می فشاریم و امیدواریم برگزاری این رویداد راهی بسوی پیشرفت هر چه بیشتر روشن نماید.

از تمامي کارشناسان، پژوهشگران، دانشگاهيان، صنعتگران و مهندسان دعوت مي شود تا با ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس و یا کارگاه هاي آموزشي با هدف تبادل يافته هاي پژوهشي و کاربردي خود موجب پرباري و اثربخشي کنفرانس باشند.

 

 

دبیر علمی همایش

 

1400/03/30 بیشتر بدانید ...

    امروز : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    تاریخ های مهم

     

    تاریخ برگزاری کنفرانس 1400/07/30

     

    مهلت ارسال مقالات  1400/07/27

     

    مهلت ثبت نام مقالات  1400/07/27

     

    مهلت پرداخت هزینه ها   1400/07/27

     
     
    اسلایدر گالری تصاویر
    حامیان همایش
    برگزار کنندگان همایش
    حامیان علمی همایش
    حامیان مالی همایش